Vaikka kalorit on menny vähän perseelleen aamupaino tänään oli 66!!!!!Mä oon niin onnellinen. Eilen kalorit oli 980, edellispäivänä oli 1440 ja sitä edellisenä 1390. Mä oonistun ja mä tiedän sen. Tänään tulee paljon liikuntaa 730 edestä kulutusta. Ja kun oon laskenu kalorit välipalaan asti. Niin ne on 430...Suurin osa kaloreista tulee aamupalasta joka oli ruisleipä ja riisipuuroa. Päivällä syön mehukeittoa ja näkkäriä. Ennen tanssituntia ois sit omena. Kun tuun kotiin on varmaan ruokaa. Se kanssa syön muutaman palan leipää ja sitten ehkä illallla jogurttia. Se olis sitten 647 kaloria...Saanhan mä syödä vielä vähän...Kun se tuhat on maksimi. Tänään vois tosin koittaa 800. Että tohon vähän näkkäriä.

Ps eilen säilyi itsekuri. Teki mieli koulussa ottaa lihapullia, mutta ei söin vain näkkärin vähäisellä margariinimäärällä ja salaattia se on noin 70 kaloria...Olen iloinen