Ei. Miksi mä söin viikonloppuna. Paino on taas ponnahtanut sinne ihanaa 68. Sai sen jo yhdessä vaiheessa viikoks niin että se oli 65/66. Silloin olin tyytyväinen. Mullahan on nyt tavote että 65 kg jouluna. Jos menee alle niin antaa mennä. Mä ajattelen usein, millasta ois olla luonnostaan laiha. Se olisi varmaan ihanaa. Ei tarvis laihduttaa tms.

Mä ajattelen usein, millainen mä olen kun vihdoin ja viimein sinne  final 50 kiloon pääsen. Näenkö mä itseni lihavana? Haluanko mä jatkaa? Se mua tässä pelottaa. Ja kaikista eniten ehkä se että jos mä päästän tästä irti, mitä mulle tapahtuu. Lihonko mä taas muodottomaksi? Vai mietinkö mä koko ajan painoani etten vaa lihois? Tämä on niin vaikeaa. Tää on mulle hirvittävä kierre josta ei vaan pääse irti millään. Sitä haluais mutta sitten pelottaa liikaa.

Entä jos mulle tulee samat kahden vuoden takaiset masennukset?

 

Entä jos...