Tää päivä oli ihan ookoo. Taas tän jätkän kans juteltiin ja naurettiin. Se on aika sellanen rento. Se sopis mulle kun oon sellanen äkkipikanen.

Mä taas elvytin toissavuotisia muistoja, tökkäsin puukon oikein kauniisti ranteeseen. Sitä ei ois pitänyt tehdä. Huomenna on tanssia. Jos mä "unohan" nää jäljet ja meen sinne tanssiin ilman pitkähihasta niin salee joku huomaa sen ja kysyy. Musta vaan joskus tuntuu että mulla ei ole tahdonvoimaa tähän. Tää on niin vaikeaa. Kaikki sanoo että se on helppoa, jättää vaan syömättä. Väärin! Tälläselle läskille jopa sängystä nouseminen on helvettiä. Tämän päivän kalorit ovat jo jotain 1000. Tänään en syö enää mitään. Sanon ettei oo nälkä. Ei kyllä ole mutta ei varmasti myöskään tule pidän siitä huolen. Mä yritän nyt tästä eteen päin pyrkiä 1000 eteenpäin ja kun rupee rutiininomaisesti kalorimäärät laskeen niin sitä mukaa sitten. Jos mä pusken itteäni niin mä en AINAKAAN koskaan onnistu