Jee aamupaino 67 eli on hiukan laskenut ja iltapaino 69...WOOOOT!? miten se voi heitellä noin paljon. No jaa. Tänään tuli syötyä varmaan sata mandariinia, pikkuisen pihviä ja perunamuusia, muutama pieni pipari, rusinoita ja karjalan piirakkaa (muistetaanhan laskea ihana pussi snöreä 350 kcal) -.- Mä vihaan itseäni, miksi ruuan välttäminen on niin vaikeaa. Mä en koskaan onnistuis ABC:ssä tai 24680:ssa. Mä en saa sitä kuriin. Kun mulla on nälkä ja  paha mieli mä heitän hirvittävän pizzan tai jonkun ällötyksen naamariin. Mä en  tiedä kuinka mä voisin saada mun ruokahalun talttumaan.

Ajattelin taas tänään seksikästä narsistipaskaa. Tiedätte kyllä kenestä puhun. Se ei lähe yölläkää mielestä. Meillä oli kyl perjantaina aika kivaa. Meidän luokka oli koulun läheisessä kaupassa ostospakkaus apuna. Juteltiin sit siinä, kun oli vähän jotain taukoo. Ykskin päivä se mantsan tunnilla tuli mun viereen ja piirs mun kirjaan ympyrän et tääl mä oon ollu. Se käytti tilaisuuden hyväkseen kun tehtiin jotain karttatehtävää ja oli vähän rennompaa, mutta se oli silti tosi kivaa. Maanantaita ja paritansseja odotellessa :)