Tänään oli ensimmäinen päivä kun JOUDUIN välttämäämn lihaa. Koulussa olisi ollut tähtipihviä. Mieli olisi vähän tehnyt. Mutta ilman lihaa mä laihdun...ei enää oksettavi rasvapommeja. Mulla on myös toi lihan välttely sen takia etten vaa tykkää ja myös ekologiselta puolelta. En tosiaan haluu kuolla mihinkään lämpöhalvauksee :D No aamulla paino 67 kiloa. Luojan kiitos on laskenut. Mulla on sellanen tasan viikko aikaa saada paino 65. Jos se ees 66 tippuis pysyvästi niin mä itkisin ilosta. Vielä alkusyksystä mun paino oli lähes joka aamu 69 kiloa. Mä olen niin tyytyväinen että olen edes kaksi kiloa saanut putoamaan, mutta se ei riitä. Se ei TODELLAKAAN  riitä. Joskus tuntuu että mä kuolen yrittämiseen. Jos tää ois joku koulu tää helvetti saisin joka aineesta kympin. Säälistä ja yrittämisen määrästä johtuen. Mä en koskaan tuu onnistuun tässä.

Tämän päivän kalorit ovat n. 940 eilisen taas n. 1400. Oli jotkut helvetin pikkujoulut. Kuten mä olen sanonut mä pystyn vastustaan ruokaa jos se on kaapissa, ei pöydällä. TÄÄ ON NIIN VAIKEAAAAA