Pikkuserkut oli käymäs. Mä söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin.Se on eri asia jos kaapissa on ruokaa niin sen kyllä pystyn välttämään, mutta ei. Kun se laitetaan pöytään, mä en pysty. Mulla on muutenkin joku ongelma. Mua väsyttää, nälättää, oksettaa ja päätä särkee. Ruuan haju saa jotenkin mulle pahan olon.

Mä oon luvannu itelleni et oksentaan en rupea. Mun pää oikeesti sekoaa sitten. Lisäks mä en oo tästä paljon kenellekään puhunu. Mulla on tukehtumiskammo/ paniikkikohtaukset oksentamiseen liityen. Emetofobia (oksentaminen) alkoi about 8 vuotiaana sairastettuani niin rajua vatsatautia että oksensin sappinesteitä. Sen jälkeen alkoi toinen syötyäni lääkkeitä. Siitä lääkkeisiin kammo. Ja lääkkeisiin liittyy myös tukehtumiskammo. Siskoni onnistui toissa eksänä melkein hukuttamaan mut..

Eliiii... Oksennuskammo alkoi taudista. Lääkekammo alkoi oksennustaudista. Tukehtumiskammo alkoi siitä melkein hukkumisesta. Näin ollen en voi edes niellä lääkkeitä kun ne jää kurkkuun ja melkein oksennan ne ulos