Äh mä en enää tiedä mitä mä ajattelen. Yhtenä päivänä tää jätkä josta tykkään on mulkku narsisti ja toisena päivänä maailman seksikkäin hoppari. Se on vaan niin...epäselvää.

Mä tein Beckin masennustestin. 34 pistettä tuli. Mä en ole masentunut. Käsistäkin on arvet koko ajan häipyny. Siitä on vuosi kun mä viimeks viiltelin.En mä itseäni minään läskinä nää, muuten vaan kaunis ruttuinen norsu tuijottelee joka aamu peilistä. Muuten vaan vaaka näyttää 20 kiloa liikaa. Mä en halua apua. Kukaan ei saa mua kiinni. Mä olen niin lihava. Kukaan ei huomaa kun mä laihdun, koska mä en koskaan laihdu. Siinä se. Tänäänkin vedin pikkujouluissa varmaan 20 piparia ja karkkia. Se ei vaan onnistu jos ruokaa pistetään tarjolle. Luojan kiitos mula oli tahdonvoimaa välttää tältä päivältä noin 60 kcal jättämällä mandariinin väliin.