Mä menin rakastumaan. Mä en vaan voi käsittää miten olen tuntenut jätkän seitsemän/ kahdeksan vuotta ja nyt tajuan että hän on helvetin seksikäs. Mun ei ois pitäny tehdä sitä, mä tiedän että se ihminen on täydellisin narsisti minkä olen koskaan tuntenut, mutta silti haistelen sen tuoksua aina kun se menee ohi. Ainakin se puhuu mulle ja vitsailee ja nauraa mun kans. Se on vaan ihana. Koko ajan järki sanoo että sun pitää lopettaa, mutta se ei vaan onnistu. Mä olen toivoton. Mä saan itseni tähän tilanteeseen että luulen että joku tykkää musta, ja sit kun mä uskallan kertoa hänelle, niin saankinNiin tyylikkäästi nenilleni, että ei mitään rajaa. Joten pliis nostakaa mut tästä paskasaavista

Laihdutus ei edisty. nyyh :(

Ps. Sikapiikit saatiin tänään. Se sattui yllättävän vähän, mutta heti kun pääsin istumaan ja odotteleen ettei pyörry matkalla luokkaan tulikin valtava pahanolon aalto ja liki oksensin siinä. Paniikkikohtauksien kanssa saatiin aalto rauhoitettua. Oli pakko sillä oli terveystiedon koe.